مدیریت اطلاعات
تنوع و ایده و خلاقیت

سئو سایت

 

 

مزایای استفاده از ساب دامین

شما به عنوان یک طراح سایت ممکن است به جهت گسترش فعالیت های خود از فولدر ها استفاده نمایید تا محیط وب سایت خود را گسترش دهید. اما همان طور که گفتیم استفاده از ساب دامین ها نیز مزایای زیادی دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • ساب دامین ها رایگان هستند و نیازی به پرداخت وجه اضافه نیست.
  • به شما این اجازه را می دهد تا کلمه کلیدی مورد نظر خود را در آدرس وبسایتان قرار دهید.
    زیر دامنه را می توانید روی یک هاست مجزا پیاده سازی نمایید
  • ساب دامین شما می تواند دارای آدرس آی پی مخصوص به خود باشد.
  • زیر دامنه ها می توانند طراحی و سیستم مدیریت مجزا و مخصوص به خود را داشته باشد.
  • البته استفاده از فولدر ها نیز مزایای زیادی دارد. اما این خود شما هستید که باید با توجه به شرایط موجود و زمینه فعالیت خود تصمیم بگیرید کدام را انتخاب نمایید.

بررسی تاثیر نام دامنه بر روی سئو

گوگل نام دامنه یا همان آدرس سایت را در رتبه بندی نتایج خود تاثیر می دهد . سعی کنید از دامنه ای کوتاه که شامل کلمه کلیدی تان باشد، استفاده کنید . ولی در عمل شما بیش از یک کلمه کلیدی را در آن نمی توانید در دامنه بگنجانید و عدم حضور آن کلمه در ساب دامین یا دامنه اصلی شما به معنی شکست حتمی شما در سئو نخواهد بود.
در نتیجه سعی کنید که نام دامنه را برای کاربری بهتر و براساس شناسایی راحت از طرف مشتریان انتخاب کنید و انتخاب نام ساب دامین را براساس استراتژی بازاریابی و برندینگ شرکت انجام دهید تا رعایت اصول سئو.

 

 

طراحی سایت

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

سئو سایت در اصفهان

امروز با پيشرفت تکنولوژي و استفاده از شبکه هاي بي سيم يا وايرلس بدون هيچ گونه کابلي افراد مي توانند از طريق لپ تاپ ، کامپيوتر و يا گوشي خود به راحتي به اينترنت متصل شوند اما اين نگراني بين کاربران وجود دارد که چگونه از دسترسي افراد ديگر و هک شدن شبکه خانگي واي فاي ( Wi-Fi ) خود جلوگيري کنند؟ در ادامه با آموزش روش هاي جلوگيري از هک واي فاي همراه ما باشيد.

با استفاده از شبکه هاي کابلي و سيمي ، دزدي از پهناي باند کاري سخت و غير ممکن بود ولي امروزه با توجه به استفاده گسترده از شبکه هاي وايرلس که سيگنال بي سيم دارند ، دزدي از پهناي باند به راحتي قابل انجام است. يعني گاهي نيازي نيست که اين دزدي از طرف همسايگان شما باشد بلکه حتي فردي در نزديکي آپارتمانتان و در ماشين خود نيز با هک واي فاي شما قادر خواهد بود از اينترنت شما استفاده کند.

استفاده از واي فاي در صورت هک شدن ، سه نقطه ضعف خواهد داشت :

  • هزينه اينترنت شما براي انتقال هر بايت به صورت غير عادي  افزايش پيدا خواهد کرد.
  • سرعت اينترنت شما کاهش ميابد مخصوصا زماني که اينترنت خود را با افراد ديگر شير ميکنيد.
  • در صورت هک شدن واي فاي در واقع در معرض يک خطر امنيتي قرار گرفته ايد که امکان دارد هکر از اين طريق کامپيوتر شما را نيز هک کرده و به فايل هاي شخصي تان دسترسي پيدا کند.

از اين رو ما امروز قصد داريم روش هاي مقابله با هک WiFi و نحوه جلوگيري از هک شدن شبکه وايرلس را در زير براي شما آموزش دهيم :

10 راه مقابله با هک واي فاي و جلوگيري از هک شدن شبکه وايرلس

مرحله اول – باز کردن صفحه تنظيمات مودم :      

           

طراحی سایت

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

سئو سایت در اصفهان

 

ادامه مطلب...

عبارتSEO مخفف سه کلمهSearch Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. مجموعه فعالیت هایی که جهت بهبود عملکرد سایت براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام می گیرد. این روش از مفید ترین روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. امروزه این مفهوم بهSearch Experience Optimization  (بهینه سازی تجربه کاربری از جستجو) تغییر یافته، به عبارت دیگر باید برای رضایت کاربر از نتیجه یافت شده نیز اهمیت ویژه ای قایل شویم.

 

فاکتورهای زیادی در سئو سایت تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت برای موتورهای جستجو را سئو می نامیم.

 

 



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مدیریت اطلاعات و آدرس infomanage.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: